Supersole

Supersole (en dynamisk indlægssål)

”Supersole er føddernes svar på bøjlen til tænderne. Hvis du har skævheder i din krop, som skyldes en forkert fodstilling, kan de rettes op med et SuperSole behandlingsforløb, der garanteret både koster mindre og virker hurtigere, end du havde forstillet dig!” (citat fra Supersoles hjemmeside)

Hartvigsen & Hein Rygcenter og Idrætsklinik tilbyder SuperSole-behandlingsforløb. I et SupersSole-behandlingsforløb tager vi udgangspunkt i en grundig undersøgelse, hvor vi vurderer din krops holdning fra fødderne og opefter. Ud fra denne undersøgelse fremstilles din indlægssål så, og derudover hjælper vi med yderligere tiltag, såsom øvelser og eventuel behandling.

Indlægssålerne findes i forskellige modeller og typer, der hver især har forskellige egenskaber. Vi vælger altid de rette ud fra patientens behov og den førnævnte undersøgelse.

Ved Hartvigsen & Hein Rygcenter og Idrætsklinik laver vi såler til alle. Sålerne kan hjælpe alt fra den gigtprægede fod til eliteidrætsudøveren, der ønsker sig et stabiliserende indlæg.

Nedenfor findes nogle eksempler på diagnoser, hvor SuperSole kan være en del af behandlingen:

– Hælspore (fascitis plantaris)

– Achillessene-problemer/smerter

– Artrose (slidgigt) i hofte og knæ

– Skævheder i fødder, ben, hofte og ryg

– Hallux valgus (storetåen ligger ind over 2. tå)

– Platfod

– Knæproblemer (pes anserinus syndrom, løberknæ, m.fl.)

– Hælsmerter

Læs mere om supersole på www.supersole.dk

Pris Supersole - klik HER